Vaikka koitankin karsia ylimääräistä kulutusta, jottei mun tarttis tehdä niin paljon töitä, niin lähes joka palkkapäivä käy niin että rahat soljuvat korttini läpi tililtä ties minne. Tän tilipäivän saldo oli saappaat, sarjis ja teetä. Toki olin kärvistellyt ilman jasmiiniteetä jo pari viikkoa ;-)

Saappaat löysin ihanasta pienestä kenkäkaupasta Hämeenkadulta, hyvä palvelu ja kotimaiset saapikkaat. On ne hiukan erituntuiset ja -näköiset kuin maiharit. Nyt sit tulevalla viikolla Tallinnan matkalla testaan, olenko pätevämpi kontrolleri saapikkaissa - ja jätän maiharit korjaukseen, niistä en hennois millään luopua. Samaisessa kaupassa oli myös suutari.

Sarjista en voinut vastustaa kun kerran se kertoo ihmisistä mun elämässä. Oli tavallaan outoa lukea sarjista, joka on totta - varsinkin kun tuntee ihmiset. Samalla löysin Turusta uuden rahanlaittopaikan, Underground Ullakon, jossa oli sitä sun tätä ihastuttavaa sarjista. Hetkittäin aina uskon, että ostamalla olen onnellisempi. Lukeminen toki tekee onnellisemmaksi, mutta harvaa kirjaa tarvitsen kirjahyllyyni. Tän kyllä, se oli ulkoisestikin niin viehättävä. Tai ehkä mä vaan pidän sitä esillä ja annan itsestäni kyldyrellin kuvan.