Facebookissa vallitsee muistiinpanovillitys... paljon miellyttävämpää kuin spostisellaiset. Mutta kun ihan kaikki tutut eivät ole facebookissa, niin kopsaan tännekin. Koska tietty te haluatte tietää kaiken musta ;-)

-------------------------------ALKAA------------------------------------

Söpöilyä lasten malliin! Kopioi viesti, kysy lapseltasi vastaukset ja kirjoita ne muistiin IHAN niinkuin ne sanottiin.

Omppu 4v10kk

1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle? En muista (siis et mitä mää sanon)
2. Mikä tekee äidin onnelliseksi? Pusut
3. Mikä tekee äidin surulliseksi? Lyöminen
4. Miten äiti saa sinut nauramaan? Kutittamalla
5. Millainen äitisi oli lapsena? Emmää muista, pieni

6. Kuinka vanha äitisi on? En muista, kuiskaa
7. Kuinka pitkä äitisi on? Mä lasken sun pituuden, 15 pitunen
8. Mikä on äitisi lempipuuhaa? Mun kanssa leikkiminen, kun saat olla rauhassa mun kans.
9. Mitä äitisi tekee, kun et ole itse paikalla? Töitä
10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän? Ehkä siitä että olisit töissä käyny niin monta kertaa
11. Missä äitisi on tosi hyvä? Mun kanssa leikkimisessä
12. Missä äitisi ei ole kovin hyvä lainkaan? Ompelussa
13. Mitä äitisi tekee työkseen? Mitä vaan jota aikuiset tykkää
14. Mikä on äitisi lempiruokaa? Sipuli
15. Miksi olet ylpeä äidistäsi? Ehkä siks kun se leikkii mun kans

16. Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi? Muumimamma
17. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä? Leikitään yhdessä tai piirretään tusseilla
18. Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi? Että me tehdään kaikenlaista yhdessä.
19. Mitä eroa teissä on? Se ero että tykätään toisistamme, mä tykkään susta ja sä musta.
20. Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua? Siitä kun se on niin paljon pussannut mua.
21. Mikä on äitisi lempipaikka, minne mennä? Kaupunki taikka koti, koo niinkuin koti.

-------------------------------LOPPUU------------------------------------

Näin. Monen äiti on lapsen mukaan tykännyt siivouksesta - no meillä se ei tosiaan ollut mitenkään todennäköistäkään.