Vaan ihan oikea keidas, siis tietysti Mammis tänään. Oli korkea kynnys mennä mukaan kun en koko kesänä ole saanut aikaiseksi. Nyt vaan puistotreffit oli ihan naapurissa, niin en voinut jättäää väliin. Mä sain niin hyvän mielen ku sai olla kotoisassa seurassa ja O painoi uusien ja tuttujen kavereiden kanssa. Olenkin jo kauhulla miettinyt syksyä, että miten selvitään jos en (saamattomuuttani) pääse Mammikselle. Nyt hälveni nuo pelot. Turun kaupunki vois vaikka laittaa palveluauton ajamaan Mammiksen kautta, olis ennaltaehkäisevää toimintaa saada kaltaiseni kotiinjämähtäjät kätevästi tuulettumaan. Siis tietty sen palvelulinjan pitäis kulkea tästä kotiovelta...

Asiasta uimapukuun. Mä en seuraa mitään virallisia viestimiä kovinkaan fanaattisesti, mutta nyt kun olen epätoivon vimmalla etsinyt valtakunnan ja paikallisen tason lehdistä tietoja miten Vidmantas Urbonas pärjäilee, niin en löydä päivityksiä. Tyyppi ui siis parhaillaan Itämeren yli tarkoituksenaan herättää puhetta Itämeren kurjasta tilasta. Mä olen joka solulla mukana. Keskisuomalaisena ei niin tuo Itämeren tilanne sydäntä kourinut, mutta turkulaistuneena kyllä - ja tietty vähän työnkin puolesta. Et jos joku aktiivisempi median seuraaja löytää tietoa niin vinkata saa.