Ilmoittelin blogistani juuri ennen kuin lähdettiin reissuun yli viikoksi. Eli uutta juttua oli turha odottaa. Mutta se vaan on just niin mun tapaista. Huoh.

No reissu oli onnistunut, oltiin lähes koko ajan mökillä. Kävin melkein joka päivä aamu-uinnilla ja sit saunassa ja uimassa joka päivä. Järvivesi on niin ihanaa! O tykkää kans saunoa ja uida, joten olin hyvässä seurassa vaikka siippa painalsi Turkuun jo sunnuntaina (onneksi ennen kuin vr taas onnistui olemaan yli 3 tuntia myöhässä, siis aiemmalla junalla).

Ja vaikka oltiin kaikki yöt mökillä, ehdin kuitenkin tapaamaan tärkeitä ihmisiä. Erityisen tärkeää oli kahvilareissu maanantaina. Se antoi hurjasti voimia. Samoin oli ihanaa kun O sai leikkiä palokkalaisten kaveriensa kanssa samalla pihalla, kun ei se yhteisleikki vielä suju muuten kuin puussa roikkuen ;-)

O jäi vielä mummin ja ukin luo, kotona on siis kohtuu rauhallista. Ja mä olen tosiaan saanut levätä. On mullekin pehmeä lasku tulla kotiin vain yhden kanssa. Ja mummille ja ukille pehmeä lasku, ettei kaikki hulabaloo häviä kerralla ;-)

Remonttirintamalta sen verran että Mr Joku ei ole vielä löytynyt, mutta ei ole kaiketi kuitenkaan kadonnut pysvästi vaan satunnaisesti.

Mutta nyt M kaipaa tissitainnutusta, ja mä lukuhetkeäni.