Mirkka ja Erika haastoivat munt listaamaan 8 asiaa, joihin olen tällä hetkellä tyytyväinen ja ne asiat ei saa liittyä perheeseen. Ei ollutkaan niin helppoa. Listasin tämän jo maanantaina, mutta nyt vasta pääsin koneelle.

1. Ystävät, joita on niin Turussa, Jyväskylässä kuin maailmallakin.
2. Mulla on mahdollisuus osallistua ryhmään joka tukee kasvuani.
3. Kynttilät ehtivät jo valaista pimeneviä iltoja.
4. Ostin itselleni ihan uudet ja upeat lenkkarit. Niissä on sadetta pitävä pinta, ja vaikka kuinka monta ilmatyynyä. (Olin kyllä kaupassa aika ulalla mitä kaikkea lenkkareihin laitetaan, viimeksi olin lenkkariostoksilla noin 10 vuotta sitten.) Niiden kanssa on sit kevet askeltaa mihin tie viekin.
5. Mulle ei jäänyt raskaudesta ylimääräisiä kiloja.
6. Remontti etenee, eikä kukaan ole menettänyt yöuniaan sen takia.
7. Sain ystävältäni ison pussillisen kunnollista, aitoa kiinalaista jasmiiniteetä, joka maistuu niin taivaalliselta.
8. Mammis on suhteellisen lähellä kotia.

Mä voisin haastaa Ainon, vaikka hänet on jo haastettu. Lisäksi haastan kaikki ei-bloggaavat lukijat vastaamaan joko kommentteihin tai mulle spostiin ;-)