Voistko tänään mulle keittää kaakaoo
silittää päätä ja sanoo hyvä oon
On ollut huono päivä kaikki mennyt nurinpäin
Voisitko tänään mulle keittää kaakaoo

On tänään päivä sellainen
että pitäis nalle kainaloon
saada, ja vähän ylimääräistä paijailua
Huomenna jo paremmin
elo sujuu varmaankin
mut tänään on päivä tällainen

Voistko tänään mulle keittää kaakaoo
silittää päätä ja sanoo hyvä oon
On ollut huono päivä kaikki mennyt nurinpäin
Voisitko tänään mulle keittää kaakaoo

Nousi väärä jalka ensin
sängystä ja muutenkin
poutapäivä sateiseksi muuttui tietenkin
Huomenna jo paremmin
elo sujuu varmaankin
mut tänään on päivä tällainen


Mitä sitä itse sen kummeminkun Tohtori Orff ja Herra Dalcroze löysi ne oikeat sanat. Säätila meni toisinpäin, mut jokseenkin tällaiset tunnelmat. Mammakeidas oli pelastus, mut muuten on ollut sellaista tahkomista että risana on niin mun kuin O:kin mieli. Pakko uskoo et huomenna paremmin...