Mikähän ihme sai mut järjestelemään keittiön kaapit? Sama se, olen kuitenkin lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen. Muuton yhteydessä jauhot, sokerit, popkorninjyvät ja säilykkeet sullottiin täysin mielivaltaisesti ihan mille hyllylle mahtui, minkä seurauksena meillä on useita pakkauksia puuroriisiä, mannaryynejä ja ruisjauhoja, lasagnelevyistä puhumattakaan.  Nyt kaappeihin tuli jopa tilaa, ja näkee selvästi mitä puuttuu, ja mistä on ylitarjontaa. Mulla oli suunnitelmissa etsiä yhteystietoja Mammiksen seminaaria varten, mut M sai raivarin heti kun koitin koneelle mennä, keittiön kaappeja hänkin tyhjenteli mielellään ja järjesteli pilttipurkkejaan. Päiväuniaikana mä ravasin valohoidossa ja lääkärissä.  Hyvä et sain tarmoni purettua johonkin näkyvään, niitä kaappeja kukaan ei sotke vartissa. Jos huomenna onnistaisi Mammiksen jutuissa. Olen niin iloinen ja innoissani kun mulla on pitkästä aikaa intoa tehdä muutakin kuin raahautua aamusta iltaan, päivästä toiseen. Mun tarttis kyllä hautautua peiton alle marraskuusta helmikuuhun, sillä maaliskuussa mä vasta saan toimintakykyä sen verran et ei haukotuta heti sukkien pukemisen jäkeen.