Sisäinen prosessi vaikuttaa näemmä myös ulkonäköön, eikä vaan toisinpäin. Mun tapauksessa vaikutuksen siisrtyi pään ulkopuolelle, hiuksiin. Toteutin pitkäaikaisen haaveeni, hyödynsin hervottoman juurikasvun ja kuoriuduin hiuksistani. Tai no jäi mulle 18 mm sänki. Kuulostaa karulta, mutta näyttää hyvältä ;-) ja tuntuu vielä paremmalta. Enää mun ei tarvitse piiloutua hiusten taakse, uskallan olla näkyvä. En nyt sano että tämä on suoraa seurausta joka viikkoisista juttelusessioista, mutta epäsuoraa ainakin. Mulle on vihdoin selviämässä että todellakin mulla on oikeus omiin mielipiteisiini, että olen arvokas ja erityisesti että olen itse vastuussa siitä että mun rajoja kunnioitetaan eikä mun ylitse kävellä mennen tullen. Matka on vasta alussa mutta nyt tuntuu mahtavalta jatkaa kevyempänä eteenpäin. Mun hiukset kun panoi tonnin. No, joka tapauksessa tuntuivat taakalta. Eikä mulla ole koskaan ollut näin lyhyitä hiuksia, kun syntymästä saakka on ollut enemmän tai vähemmän liehuva letti.