Haaveilin M:n kanssa vessahätäviestinnästä. Viime kesänä sitä jonkun verran menestyksekkäästi kokeiltiin, mutta jaksaminen on vaihdellut niin että käytännössä M on täysin vaippapeppu. Mikä tietysti on antanut mulle syyn ihailla ja haalia uusia vaippoja. Tällä hetkellä olen ihan Fuzzi Bunz -fani, mieli halajaa lisää vaippoja. Uusin tuttavuus on Hilivinksis sisävaippa, on niin upeat värit että toivon pian saavani ripustaa ne pyykkitelineelle pihaan tuomaan oman sävähdyksensä kotimaisemaan. Hilivinksit on mulla kokeilussa yövaipaksi. Olen kurkkuani myöten täynnä haisevia yövaippoja (kun en useinkaan jaksa kahta vaippaa rahata roskiin, vaan useamman yön vaipat kerääntyy ja yökkäilen hajua). Viime yönä M nukkui Hilivinksist ja hahtuvat jalassa, toimi unelmasti. Nyt kuumeisesti mietin että mistä lisää hahtuvahousuja, kun mulla ei ole kuin yhdet. Lisää on koko ajan saatava, milloin hahtuvaa, milloin lisäimua, milloin sisävaippaa, milloin AIO-vaippoja. O käyttää edelleen kertiksiä kun vaippa on satunnaisesti kuiva. Haluisin kyllä hänet jo yökuivaksi, mutta en painostaa. Viime yönäkin kävi pissalla, ja silti oli yöllä tullut pisu vaippaan. En tiedä, ehkä koklaan hänellekin Hilivinksis -vaippoja, jos vaan mahtuu. Ja mulla rahaa ostaa pari lisää...

Jotain vessahätäviestinnästä on jäänyt, sillä M kyllä viestittää usein että pissa tulossa, mutta ei suostu potalle istumaan, vaan haluaa pissata seisten niinkuin O:kin. Kakka meni alkuvuodesta pottaan lähes aina, mutta nyt ei suostu kuin vaippaan. Menee varmaan ohi tuokin vaihe, mutta tällä hetkellä tosiaan haaveilen vaipasta jos toisestakin - samalla kuin vaipattomuudesta. En ajatellutkaan ymmärtäväni itseäni.