Töistä oli ympäripyöreää juttua Turun Sanomissa. Mä en päässyt avajaisiin patsastelemaan kun M on ollut flunssas ja kuumees. Vielä huominen päivä mennee lepäillessä. Tänään tosin piti raahata toipilas mukaaan laminaatinvientireissulle. Hiukan huippas kun M ergossa raahasin laminaattipakettia kolmanteen kerrokseen. No siippa hoiti sitten loput ja minä suunnittelin sisustusta. Mutta tämä M:n nuha ihan töiden alkuun taas muistutti työssäkäymisen varjopuolesta, eli syyllisyydestä jäi sitten kotiin tai menis töihin. Meillä kun se olen minä joka auttaa sairastuneita, ja käy töissä, ja, ja , ja marisee. Ei vaan, mä olin jo vähän innostunut siitä että olen taas mukana työelämässä. Ja voin käyttää imetysmahdottomia vaatteita (niitä muutamaa mitä mulla vielä on jäljellä).  50% työaika on kyllä hyvä ratkaisu. Musta sen pitäis olla ihan vakio kaikille, ehtis elämässä muutakin kuin tehdä työtä ja kuluttaa ;-)